tirsdag 10. juli 2012

NM 2012, dag 1 og 2

Hei

Etter en uke på Hove idrettsleir for ungdom bar det rett nordvest til Førde for årets bane-NM.

Kjøreturen som i utgangspunktet skulle tatt drøye ni timer ble på hele 13 timer. Den anbefalt veien som den eldre garden på leiren hadde anbefalt viste seg å være idyllisk nok den, men særlig rask var den ikke. Framme halv to på natta, godt jeg ikke skulle skyte fripistol før kl. 12.30

Fripistoløvelsen gikk greit den, 457p er mitt tredje beste resultat og mitt beste NM-resultat. Med en del mere trening så vil det kunne bli bra.

I dag var det hurtig-grov.
For å si det sånn, det gikk helt ræva. Hadde ingen gnist, blir ikke poeng av sånt. Men er ikke sur av den grunn. Finnes ikke gnisten der så er det heller ingen ting å surmule for.
I morgen er det jo hurtig-fin og da bør det gå en del bedre. Jeg må i hvertfall slå Siri, hvis ikke så tror jeg at jeg legger meg i bilen og sover, nytter ikke å dele hytte med henne da.

I kveld blir det grillings med gode skyttervenner.

Ja visst, glemte nesten Kristian Baumann oppi det hele.
Tror du ikke han tok sølv i V-60 klassen med lånt våpen! Ett poeng bak Bjørn Jakobsen.
Kommentaren fra Kristian var: Hvis han slår meg i morra så sparker jeg han i leggen. Høres ut som at leggbeskytter kan være påkrevet for Bjørn i morra.


Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar