fredag 13. juli 2012

Det var da som bare ............

Silhuett i går, gikk greit det i forhold til treningsmengden jeg hadde.
Dette var andre silhuettstevnet i år og andre siden 2008. Traff med alle 60 skuddene, fik en tomhylse som sperret for sluttstykket og dermed omskyting på 8 sek.
Snakk om at pulsen gikk opp, merka det var lenge siden omskyting gitt. Omskytingen gikk deretter :-(

Men alt i alt så er jeg strålende fornøyd med skytingen med tanke på at jeg ikke har trent på silhuett i det hele tatt.

I dag var det standard.
Det kan gå både bra og dårlig, i dag gikk det hverken bra eller dårlig! Rævva er vel ordet som er passelig om dagens "prestasjon". Ingenting mer å si om den saken.
Nå er det fokus på VM programmet med presisjonsdelen i morgen og duelldelen på søndag.
Kommer til å gå mye bedre.

Forøvrig så var min "elev" på plass i dag.
516p og ny pers må sies å vare bra i sitt første NM. Han har jo tross alt bare trent målrettet siden sensommeren i fjor og skutt totalt i to år mener jeg å huske.
Så en stor gratulasjon til Frode :-) og selvsagt en gratulasjon til hans lagkamerat, John, som også klarte å slå meg i sin NM-debut.


1 kommentar:

  1. Jeg synes du er flink, Lars. Stolt av deg. Klem fra mamma.

    SvarSlett