søndag 9. oktober 2011

Til tross for ....

Til tross for alt for lite trening de siste månedene ble det likevel årsbeste for meg i finpistol på torsdagen.
Tok meg fri en time tidligere for å rekke første start som begynte kl. 18.00 på Ekeberg, hvis det ikke var stinn brakke, for da blir det venting.
Stor var overraskelsen da det ikke var mange der. Høstferien får nok ta skylda, håper jeg. For OPKs del var det bra oppmøte, vi var vel ti stykker og utgjorde dermed langt over halvparten av de fremmøtte denne kvelden.
Litt skuffende at det ikke kom flere, men er det ferie så er det vel det.

Fredagen var det bare trening, dro derfor opp på banen for å få litt kvalitetstrening.
Men den gang ei, skyteleder var veldig fraværende og da var det ikke annet å gjøre enn å ta den rollen og prøve å få trent samtidig. Ble lit så som så med kvaliteten den kvelden.
Ellers så har jeg hatt skytefri helg, hadde planer om skogstur i dag men regnet satte en effektiv stopper for det.
I morgen (og i dag) er det luftstevne på kolsås, får se om jeg karrer meg dit en tur i morgen. Lenge siden et luftstevne nå så det er vel på tide,

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar