torsdag 8. juli 2010

Endelig hjemme igjen

Oi oi oi, dette har vært en skikkelig bra uke.
Ikke minst takket være alle hyggelige skyttere og funksjonærer på årets bane-NM.
Veldig hyggelig er det jo selvsagt å møte lesere av bloggen min, takk til Morten for fine tilbakemeldinger om det jeg gjør her. Og takk for den fine innsatsen du og de andre gjorde den uken som har vært.

Å sitte å blogge mer eller mindre "live" er ganske morsomt, men det kan hende at noe av det som da skrives er helt uinteressant for folk flest. Det er lett å bli revet med i kampens hete.

Mysen hadde som mat en gryterett som jeg tror de fleste likte ganske bra, etter som jeg har hørt er det Øyvind Johansen selv som har laget den, tror først han lagde 60kg men det holdt kun til mandag. Da var det bare å lage 70 nye kilo. Med andre ord, ganske poppis mat til en billig penge. Det skal de ha, her var ikke prisene satt høyt for å flå stakkars skyttere. Håper flere arrangører lærer av dette, har vært en del steder hvor det er ganske dyrt å få litt mat i kroppen.

Selve NM-siden min er ikke ferdig ennå, men jeg trenger noen dager til å komme til meg selv og få fordøyd alle inntrykkene. Det vil altså komme mer stoff på siden og mange flere bilder etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar