mandag 7. desember 2009

Trening og sprintluft

Det ble to økter i dag, en liten i lunsjpausen min (30skudd) og en lengre i kveld på Tøyen. Sistnevnte trening ble gjennomført med videokamera, vet ikke om jeg får noe ut av det men vi får se. Tilstede var også Tone , Siri og Daniel. Daniel er ny hos oss og bruker en klubbpistol, skyter ikke så aller verst faktisk.
Ble tid til litt skravling også, tok meg tid til å vise damene en skulderøvelse jeg lærte på trenersamlingen som var for en uke siden.
Kanskje jeg legger ut noe av videoen på youtube, time will show.
Vi avsluttet alle sammen med en sprintluft; 30 skudd på 15 minutter, kun enkeltskuddspistol/lading med ett skudd er tillatt.
Maks score er 300p
Lars, 251
Tone, 244
Daniel, 239
Siri, 217
Daniel gikk tom for luft med en gang og dette skapte ennå mere stress for meg og Siri som stod på hver side av han. Etter mye styr så fikk han byttet sylinder og fortsatte skytingen sin.
I morgen er det tur til Momarken og luftstevne der, visstnok på elektroniske skiver.
Gleder meg allerede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar