torsdag 14. mai 2009

Kveldens trening

Tok en tur på banen i dag for å trene litt. Det var fellestrening i klubbregi men det skulle man ikke tro, fem stykker som trente kalles vel ikke fellestrening. Hvor er alle sammen? Ja ja, for meg så er det jo perfekt, ikke noe mas og ventetid mens folk lapper hull i skiva. Det var ganske kjølig så det ble begrenset hvor mye jeg skjøt, men det ble nå i hvertfall 50 kvalitetsskudd med fokus på å se på kornet (forsiktet) og ikke bry meg om skiva. Når jeg får det til, og det gjør jeg ganske ofte, så sitter skuddene som regel i niern/tiern. Men med en gang fokuset flyttes litt mot avstand mellom siktene og svarten så snakker vi andre verdier, da kommer det fort en åtter eller gudene forby en sjuer :-(
Nåja, i kveld så ble det vel en åtte/ni skudd utenfor niern på femti skudd. Kan man være fornøyd med det? Mulig det, men det er ikke jeg.
Da er det desto mere artig å høre fra et par standplasser bortenfor meg, " 20 bort på fire serier 6 sekunder (duellskive), ja så hadde jeg ett skudd i benken så da blir det jo 30 bort". Kanskje de burde trene mer presisjon? Men når det er sagt så hadde jeg sikkert ikke skutt bedre selv, men så trener jeg heller ikke på hurtig-programmet så mye som andre :-)
I helgen blir det dårlig med skyting, må jobbe lørdag, og søndag er det jo nasjonaldagen. Men det blir kanskje tid til mental-trening(se tidligere innlegg) ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar