torsdag 17. desember 2015

God jul og sånt noe.

Ja, snart jul igjen.

Året var ikke akkurat preget av mye skyting for egen del, ei heller noe særlig med blogginnlegg.
Mye arbeid med klubb osv. tærer på for mange av oss, men det er selvsagt bare en dårlig unnskyldning ;-)

Har flyttet i sommer, det var digg kan man si, bedre plass inne og ute er ikke dumt.
Ting begynner å komme på plass, "stort" "fint" laderom har jeg fått meg, da gjenstår det bare å begynne å lade litt også.

Planen for neste år er selvsagt å bli litt mer aktiv med egen skyting, en del flere stevner av alle slag.
Har også planer om fysisk fostring, er godt igang på den fronten. Blir litt inspirert av typer som Ingar som er ute og løper hele tiden, hadde jeg hatt knær som tålte det så skulle jeg gjort det selv. Pers på 5km er 20 min.
Sikler litt på OCR, obstacle course race, eller hinderløype som det heter på norsk. Må jo sette seg noen mål også :-)

Året som nå snart er over har vært fint på mange måter, selvsagt er fruen en stor del av det. Men også klubbens ungdommer som jeg trener er en stor kilde til glede. Det er stort når den ene etter den andre setter pers, det være seg på trening eller stevner, vi tar med det vi kan. Mange av de som sitter har også begynt å stå, og jammen synes de det er morsomt, selv om poengsummene blir lavere. Vi har (tror jeg selv) vært flinke til å formidle at "sånn er det bare", da blir ikke overgangen så ille.

I dag er det ryddedag i heimen, men i morgen er det først klubbmesterskap i fripistol-B, gleder meg til det. Så får vi mor på besøk i noen dager, blir fint det.

Alt klart til jul?
Tja, stekeovn og platetopp skal på plass slik at vi får laget julemat til alle gjestene, men regner med at alt er i orden til lille julaften. Skulle alt mot formodning skjære seg så får nok Peppes besøk av en bøling med sultne julepyntede familiemedlemmer :-)

God jul ønskes til alle kjente.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar