tirsdag 20. november 2012

Nesten årsbeste i går

Det ble nesten, bare ødelagt av en firer som gikk av i løftet.

Jeg snakker her om luftstevnet som var på Kolsås i går.
Startet bra med 92serie, etterfulgt av to dårlige på 88 og 87.
Med 94 på neste var de dårlige seriene rettet opp (litt i hvertfall).
Men så kommer første skuddet i neste serie, smack så satt den i firern, gikk av i løftet. Litt for aggresiv på avtrekket kanskje.
Et par gloser for meg selv og tilbake til oppgavene, 9-9-*X-9-X-8-*X-*X-X på de neste i serien og 89p. Hmmm, altså ikke den dårligste serien tilnå tross fireren. Siste serie på 90 gjorde at resultatet ble 540p og nest beste i år, fem poeng bak årsbeste.
Tross fireren må jeg si meg strålende fornøyd med gjennomføringen :-)

I dag har det blitt tørrtrening hjemme, 100 løft med avtrekk. Lettvint med elektronisk avtrekk på den nye Steyr LP 10 E jeg har fått meg.
Har hatt den en måned eller to nå og trives godt med den.

Trening på Trosterud i morgen, fint med "live"skyting også. Får håpe det kommer fler på trening enn bare meg og Siri, koselig med flere.

Ha en god skyteuke der ute.

Lars

1 kommentar:

  1. Eg må få prøve elektrisk avtrekk ein gong. Frustrerande desse flugene som ofte øydelegg ein god serie. Dersom ein klarer alle skota i haldområdet sitt, så er jo resultatet så mykje betre :-)
    Eg har også fått lysten på luft, byrjer å lure på om eg må til Lånkehallen for å få matchtrening i 2013

    SvarSlett