torsdag 5. april 2012

KM i Standard til uka

Siden det er KM i standard til onsdag så måtte jeg få kjørt igjennom det programmet så jeg ikke er helt rusten før stevnet.
Tok en runde på elektronikk tirsdagen som var. En prøveserie, etterfulgt av de ordinære seriene. Akkurat som på stevne, ingen tjuvtrening først.
Resultatet ble ganske greit, 522p. Lenge siden jeg var der, selv på trening.

Så nå venter jeg i spenning på hvordan det går til uka:-)
Men i mellomtiden er det tid for påskens høydepunkt i kveld, klubbmesterskap i dart. Er ingen hemmelighet at jeg er favoritt til finalekastingen i år som tidligere år. I OPK tar vi nemlig alle typer konkurranse like seriøst.

Ha en fortreffelig påske alle sammen, så ses vi et eller annet sted, en eller annen gang.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar