søndag 16. januar 2011

Årets første luftstevne og mere trening

Først og fremst må jeg ønske alle et godt nytt år.


Sist onsdag tok vi turen til Lillestrøm for å skyte luft, med meg hadde jeg Siri og Tone, sistnevnte er jeg trener for.
Bortsett fra noen få treninger hadde jeg vel ikke seriøst skutt luft siden NM i fjor, en stund siden med andre ord.
Sist brukte jeg min trofaste Steyr LP10, denne gangen ble det min nye Morini CM162EI som skulle få testet seg.
Resultatmessig gikk det ikke så veldig bra, men nye brilleglass er planlagt og da tenker jeg ting retter seg. Mitt syn på ting har endret seg i løpet av det siste året og da må man jo prøve å få glass som passer :-)

Ellers så har det blitt en del trening i det siste, og det sporer meg til å skyte fler stevner igjen. På tide kan man si, har blitt lite sånt i det siste.
Men fortsatt så er det få OPKere på stevner, forhåpentligvis kan min glød smitte over på noen av de nye medlemmene hos oss.

Den uka som kommer blir det fullt opp med lesing og planlegging i forhold til trener-rollen min. Det er nemlig siste kurshelg i trener3 opplegget. Etter det er det beinhard jobbing med utøver(e) framover så jeg kan få godkjent trenerutdanningen.

Vi ses sikkert på et stevne eller fler i tiden fremover :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar