mandag 22. mars 2010

Du blir hva du tenker, eller du tenker det du er ?

På lufttrening i dag så prøvde jeg å få til det med indre samtaler, dette er noe som for meg ikke har vært lett.
Etter å ha lest og hørt mye rundt dette temaet så er forståelsen for dette blitt større. I dag klaffet det også for første gangen, jeg klarte å holde den positive samtalen i gang og det ga tydelig utslag i treff på skiva.

Dialogen min skal jeg holde for meg selv, men det handler om å fortelle meg selv positive ting som gjør at jeg finner roen og får økt selvtillit. Til og med pulsen lot seg merke av det som skjedde, jeg fikk en følelse av at den gikk ned. Vet ikke hvor mye eller om det stemmer, men det kjentes ut som det var ganske mye og følelsen av det er antageligvis vel så viktig som at det egentlig skjedde.
Skal man fortsette å skryte så gikk holdområdet ned og avttrekket ble også bedre. Seriene ble også bedre, for første gang på lenge fikk jeg nå to serier på 93p etter hverandre, tredje serien prøvde jeg å speede opp litt. Mest med tanke på å se om effekten ville vedvare ved høyere intenistet, skjøt i et tempo tilsvarende det man vil ha på en sprintluft. Mere info om sprintluft finner du et annet sted i bloggen min.
Ja, det var det med effekten. Joda, den var der også i tredje serien selv om den ble på bare 90p. Har jo omtrent ikke vært på nitti poeng selv på en vanlig trening i det siste.
Så framover nå blir det fokus på indre samtaler, må bare prøve å holde de inni meg, hvis ikke kan det hende jeg får en ny trøye (tvangstrøye).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar